Finał Plebiscytu Pocztowiec Pomorza 2015 [ZDJĘCIA]

W tej pracy najważniejsze są cierpliwość, indywidualne podejście do klienta i uśmiech na twarzy - mówią zgodnym głosem zwycięzcy plebiscytu Pocztowiec Pomorza 2015, przeprowadzonego na łamach „Dziennika Bałtyckiego”.

Listonoszem roku, najwyższą liczbą głosów naszych Czytelników, został wybrany Krzysztof Kropidłowski z Urzędu Pocztowego w Kościerzynie, najsympatyczniejszym pracownikiem obsługi klienta okazała się Wiesława Babińska z Poczty w Kaliskach, natomiast tytuł najbardziej przyjaznego urzędu pocztowego przypadł urzędowi we Władysławowie. Wszyscy laureaci zostali wczoraj nagrodzeni.
- Gratuluję każdemu indywidualnie, ale też całym zespołom, bo pamiętajmy, że urząd pocztowy to konkretne osoby. Konkursy takie jak ten pozwalają docenić naszych pracowników - cieszy się Aldona Mosakowska, dyrektor Rejonu Sieci Poczty Polskiej w Gdańsku.

Dzięki wygranej, najsympatyczniejszy listonosz na Pomorzu będzie mógł jeździć do pracy skuterem. O ile oczywiście warunki atmosferyczne na to pozwolą. Ale jak się okazuje, nie tylko śnieżyca, ulewa czy wichura dają się w tym zawodzie najbardziej we znaki.
- Pamiętam, jak kiedyś, będąc na posesji u klienta, poczułem ugryzienie w nogę. Myślałem, że to mały pies, a okazało się, że to kogut, który chwilę później wskoczył mi na plecy i zaczął mnie dziobać - wspomina Krzysztof Kropidłowski. - Pracuję już w tym zawodzie 25 lat i lubię to, co robię.

Zaproszenie do SPA odebrała z kolei wczoraj najlepsza pracownica obsługi klienta, Wiesława Babińska, która słynie z tego, że swoich klientów nie tylko obsługuje, ale też edukuje, a ponadto, wykorzystując swój wrodzony dar przekonywania, wykazuje najwyższe słupki sprzedaży.
- Najważniejszy jest dla mnie klient. Pracuję w tym zawodzie już 33 lata, wszystkich, którzy do mnie przychodzą, znam osobiście. Staram się być zawsze cierpliwa i pomocna - mówi Wiesława Babińska.

Najbardziej przyjazną atmosferę stworzyli natomiast pracownicy urzędu pocztowego we Władysławowie.

Tamtejszy zespół ceni sobie zadowolenie klientów, do każdego z nich podchodzi indywidualnie i z psychologicznym zacięciem, a w swoim gronie czują się jak w rodzinie.

Wszystkim zwycięzcom gratulujemy!

Ewa Andruszkiewicz

Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Więcej na temat:
Więcej na temat:

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, wyłącz Adblock na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3