Tallinder tylko do lutego 2017. Marka gdańskiej firmy LPP schodzi z rynku

Tylko do lutego funkcjonować będą sklepy z ubraniami marki Tallinder. Gdańska firma LPP po niespełna roku zawiesza swój projekt podboju odzieżowego rynku premium. Wielkość sprzedaży okazała się rozczarowaniem dla firmy.
 mat. prasowe

Zarząd LPP podjął decyzję o rezygnacji z rozwoju marki Tallinder. Marka Tallinder posiada 8 sklepów działających w Polsce.
- Osiągane wyniki finansowe tej marki były znacząco poniżej przyjętego budżetu. Obecny poziom sprzedaży okazał się być trzykrotnie niższy od początkowych planów i nawet po ich rewizji nie gwarantuje spółce LPP osiągniecia rentowności marki Tallinder w najbliższych kilku latach. Szacunkowe straty marki Tallinder za cały 2016 rok mogą wynieść około 20 mln zł, przy pierwotnie planowanej stracie w wysokości około 1 mln zł - głosi komunikat LPP. - Pracownicy zajmujący się produktem, marketingiem i handlem w marce Tallinder dostaną propozycję pozostania w firmie i wzmocnienia zespołów Reserved lub innych marek LPP. Natomiast sklepy marki Tallinder będą kontynuowały działalność do końca lutego 2017 – do zakończenia sprzedaży kolekcji jesień-zima 2016. Pracownicy sklepów Tallinder otrzymają propozycję dołączenia do zespołów sprzedażowych sklepów pozostałych marek LPP.

Spółka szacuje, że wysokość rezerwy w 2016 koniecznej do przeprowadzenia procesu zamknięcia marki Tallinder wyniesie ok. 26 mln zł.

Pierwszy salon Tallindera został otwarty w lutym w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Tallinder, marka z segmentu premium dedykowana była osobom powyżej 30 roku życia, które kreując swój wizerunek wyznają zasadę less is more i poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów, które będą dopełnieniem ich dynamicznego, nowoczesnego stylu życia. W kolekcji marki klienci są zarówno linię damską, jak i męską, składające się z ubrań oraz akcesoriów i butów.

Zarząd LPP zakomunikował także o zmianach personalnych w kierownictwie. Hubert Komorowski złożył rezygnację z pełnienia funkcji wiceprezesa zarządu LPP SA. Rezygnacja jest podyktowana względami osobistymi. Hubert Komorowski pracował w LPP od 2000 roku, a od 2009 roku był członkiem zarządu. Nadzorował w LPP SA pracę marek House, Mohito i Sinsay. Był także odpowiedzialny m.in. za projekt Tallinder.

JKL

Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Więcej na temat:
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, wyłącz Adblock na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3