Lista nagrodzonych we wszystkich kategoriach konkursu Media Trendy
KONKURS INNOWACJI W PLANOWANIU MEDIÓW
Innowacyjne wykorzystanie mixu mediów
Nagroda: Optimum Media OMD za kampanię Blue City "UMTS Launch"
Wyróżnienie: Universal McCann za kampanię General Motors "Big Bang"
Innowacyjne wykorzystanie telewizji
Nagroda: Optimum Media OMD za kampanię "Bank w telewizji"
Wyróżnienie: Starcom za kampanię Orlen "Najmocniejsi"
Wyróżnienie: MindShare Polska za kampanię Kimberly Clark - Velvet Balsam "Na Wspólnej"
Innowacyjne wykorzystanie radia
Nagroda: MediaCom Warszawa za kampanię "El Mundo Es Un Penuelo czyli przewodnik Seata po Hiszpanii"
Wyróżnienie: Optimum Media OMD za kampanię "Merci"
Innowacyjne wykorzystanie kina
Nagroda: Mediaedge:CIA za kampanię H&M "Denim"
Innowacyjne wykorzystanie prasy
Nagroda: Optimum Media OMD za kampanię Sony "Aparat T7"
Wyróżnienie: ZenithOptimedia za kampanię Toyota "Aygo"
Wyróżnienie: Mediaedge:cia za kampanię TVN "Superkino"
Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej
Nagroda: Starcom za kampanię Jacobs "Filiżanki"
Wyróżnienie: Mediaedge:CIA za kampanię Sony Ericsson W800i
Wyróżnienie: Macroscope OMD za kampanię Easyjet "Kampania na lotniskach"
Innowacyjne wykorzystanie internetu
Nagroda: Starcom za kampanię "Fanta" Bamboocha
Wyróżnienie: Starcom za kampanię Gripex "Kichający portal"
Wyróżnienie: Starcom za kampanię piwa Miller
Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej
Nagroda: MindShare za kampanię Nike "Run Warsaw"
Wyróżnienie: Vizeum Polska za kampanię Internetowego konkursu blogowego - "Wakacyjny Staż OTE Skarbiec Emerytura"
Wyróżnienie: Initiative Media Warszawa za kampanię Knorr "Meal Solution"
Innowacyjny plan mediów z wykorzystaniem sponsoringu, akcji specjalnych
Nagroda: Starcom za kampanię Orlen "Autostopowicze"
Wyróżnienie: ZenithOptimedia za kampanię Toyota "Akcja zima"
Wyróżnienie: ZenithOptimedia za kampanię Toyota "Aygo"
Grand Prix Konkursu Innowacji w Planowaniu Mediów
MindShare Polska za kampanię Nike "Run Warsaw"
KONKURS INNOWACJI W MASS MEDIACH
Autopromocja medium - media ogólnopolskie
Nagroda: Mediatak za projekt "Big Power"
Wyróżnienie: Metro "Jurek Ludzik Metra"
Autopromocja medium - media regionalne
Nagroda: RMF Classic za projekt "Open for Chopin"
Wyróżnienie: "Dziennik Bałtycki" za projekt "Kaszubska Baśka"
Wyróżnienie: Gazeta Wyborcza Trójmiasto za projekt "Twój dziennik nad Bałtykiem"
Niekonwencjonalne wykorzystanie medium - media ogólnopolskie
Nagroda: RMF FM za projekt "Instytut badania opinii RMF FM"
Niekonwencjonalne wykorzystanie medium - media regionalne
Nagroda: Dziennik Bałtycki za projekt "Trójwymiarowe wydanie"
Wyróżnienie: Gazeta Wyborcza Trójmiasto" za projekt "Narodziny Solidarności"
Zmiana oferty programowej/nowości ramówki - media ogólnopolskie
Nagroda: Clear Channel Poland za projekt "City Young"
Wyróżnienie: AMS za projekt "Ściany, nowy format reklamy"
Marketing społeczny - media ogólnopolskie
Nagroda: AMS za projekt "AMS dla integracji"
Wyróżnienie: Agora, czasopisma Dziecko i Poradnik Domowy za projekt "Mieć dziecko w Polsce? Firma przychylna mamie"
Wyróżnienie: TVN za projekt "Domy dziecka"
Marketing społeczny - media regionalne
Nagroda: Słowo Polskie - Gazeta Wrocławska za projekt "Kask rowerowy ratuje życie"
Debiut roku - media ogólnopolskie
Nagroda: Logo
Debiut roku - media regionalne
Nagroda: RMF MAXXX
Grand Prix Konkursu Innowacji w Mass Mediach
Dziennik Bałtycki "Trójwymiarowe wydanie"
NAGRODY SPECJALNE
Człowiek mediów roku
Piotr Walter
Telewizja roku
TVN24
Czasopismo roku
Avanti
Firma reklamy zewnętrznej roku
Stroer
Medium internetowe roku
Onet.pl
Dziennik roku:
Fakt i Metro (ex equo)
Konkurs Media Trendy od 6 lat wyróżnia przedsięwzięcia marketingowe, powstające z inicjatywy mediów, które mają podnieść atrakcyjność medium dla odbiorcy oraz reklamodawców. Tegoroczną edycję zorganizowało Stowarzyszenie Agencji Reklamowych i Eskadra.
Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?