18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Czy Gdańsk dobrze promuje EURO 2012? Prawdziwa kampania w przyszłym roku

Patryk Szczerba
Fot. P. Świderski, Na razie wielkiej promocji w mieście nie widać
Fot. P. Świderski, Na razie wielkiej promocji w mieście nie widać Fot. P. Świderski
Po przyznaniu Polsce organizacji EURO 2012 wszyscy podkreślali, że to ogromna szansa na promocję Polski jako kraju otwartego i nowoczesnego, a jednocześnie szansa na skok cywilizacyjny. Rzeczywiście, budowane są drogi, remontowane dworce, stadiony rosną z każdym dniem. Nie inaczej jest w Gdańsku. Jednak wielkiej promocji wydarzenia na razie w mieście nie widać.

Aktualnie promowane jest głównie otwarcie stadionu PGE Arena, które zaplanowano na czerwiec. Po meczu Polska – Francja przez cały miesiąc będą odbywały się imprezy i koncerty dla mieszkańców. Zaplanowano także mecz Lechia-Juventus. I to wszystko. Reklamowanie samej imprezy EURO 2012 na razie, co podkreślają turyści z zagranicy, miastu nie wychodzi.

- Gdybym nie interesował się piłką nożną, nie wiedziałbym o tym, że w czerwcu 2012 odbędą się u was mistrzostwa. Dlaczego nie reklamujecie bardziej takiej imprezy poprzez banery, informacje, które przyciągną wzrok i poinformują mniej zapalonych kibiców, z zagranicy, że warto za rok znów przyjechać do miasta ? – mówi spotkany przez nas na ul. Długiej Miguel, przebywający aktualnie w Gdańsku na urlopie.

Gospodarska wizyta Pawła Adamowicza w PGE Arenie

Przedstawiciele spółki Bieg 2012 przekonują, że na wielką promocję przyjdzie jeszcze czas, choć już latem w Gdańsku informacji o mistrzostwach ma być pod dostatkiem.

Wszystko o EURO 2012 w Gdańsku

- Za całą promocję i marketing odpowiada UEFA, choć oczywiście współpracujemy z nimi w zakresie promocji i brandingu. Tak naprawdę ruszy on dopiero w marcu przyszłego roku, ale wielki test rozpoczniemy już w czerwcu po otwarciu stadionu - deklaruje Michał Brandt, rzecznik prasowy Biura ds. EURO 2012 w Gdańsku.

Czytaj więcej w czwartkowym dodatku specjalnym o EURO 2012 w papierowym wydaniu Dziennika Bałtyckiego i na stronie www.dziennikbaltycki.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto