Aktualnie promowane jest głównie otwarcie stadionu PGE Arena, które zaplanowano na czerwiec. Po meczu Polska – Francja przez cały miesiąc będą odbywały się imprezy i koncerty dla mieszkańców. Zaplanowano także mecz Lechia-Juventus. I to wszystko. Reklamowanie samej imprezy EURO 2012 na razie, co podkreślają turyści z zagranicy, miastu nie wychodzi.
- Gdybym nie interesował się piłką nożną, nie wiedziałbym o tym, że w czerwcu 2012 odbędą się u was mistrzostwa. Dlaczego nie reklamujecie bardziej takiej imprezy poprzez banery, informacje, które przyciągną wzrok i poinformują mniej zapalonych kibiców, z zagranicy, że warto za rok znów przyjechać do miasta ? – mówi spotkany przez nas na ul. Długiej Miguel, przebywający aktualnie w Gdańsku na urlopie.
Gospodarska wizyta Pawła Adamowicza w PGE Arenie
Przedstawiciele spółki Bieg 2012 przekonują, że na wielką promocję przyjdzie jeszcze czas, choć już latem w Gdańsku informacji o mistrzostwach ma być pod dostatkiem.
Wszystko o EURO 2012 w Gdańsku
- Za całą promocję i marketing odpowiada UEFA, choć oczywiście współpracujemy z nimi w zakresie promocji i brandingu. Tak naprawdę ruszy on dopiero w marcu przyszłego roku, ale wielki test rozpoczniemy już w czerwcu po otwarciu stadionu - deklaruje Michał Brandt, rzecznik prasowy Biura ds. EURO 2012 w Gdańsku.
Czytaj więcej w czwartkowym dodatku specjalnym o EURO 2012 w papierowym wydaniu Dziennika Bałtyckiego i na stronie www.dziennikbaltycki.pl
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?