Do tego zdarzenia doszło 10 lipca na gdańskim lotnisku. Straż Graniczną powiadomiono, że jeden z pasażerów jest agresywny wobec obsługi biura reklamacji bagażowej, ubliża i wykrzykuje wulgaryzmy. Na miejsce został skierowany patrol z Zespołu Interwencji Specjalnych Straży Granicznej, który pouczył mężczyznę o konieczności zachowania się zgodnego z prawem.
Dalsze czynności przeprowadzono w pomieszczeniu służbowym SG.
- Podróżny tłumaczył, że odebrał uszkodzony bagaż z taśmy i dlatego się zdenerwował - relacjonuje Tadeusz Gruchalla, w zastępstwie rzecznika prasowego Komendanta Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku. - 31-letni mieszkaniec powiatu kartuskiego został poddany badaniu na zawartość alkoholu, miał prawie 1,8 promila.
Strażnicy graniczni zaproponowali mu mandat w wysokości 500 zł, ponieważ nie potrafił określić, czy go przyjmuje, ostatecznie straż graniczna postanowiła skierować do sądu wniosek o ukaranie agresywnego pasażera.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?