Do komisji konkursowej wpłynęło 16 propozycji. Tytuł Gdańskiego Produktu Turystycznego zdobył Turystyczny Rajd Samochodowy, zorganizowany przez Czerwiński Travel.
- Produkt spotkał się z szerokim poparciem kapituły, złożonej z ekspertów z branży turystycznej za jego aktywny charakter oraz nowoczesny sposób na zwiedzanie Gdańska i okolic, podczas którego uczestnicy rywalizując ze sobą zdobywają wiedzę o terenie. Produkt rozpoczyna się od zwiedzania Stadionu PGE ARENA z przewodnikiem, a następnie drużyny „wsiadają za stery” auta i rozpoczynają grę - Izabela Koch, koordynator ds. promocji Gdańskiej Organizacji Turystycznej. - Na trasie uczestnicy spotkają się z ciekawymi obiektami, takimi jak: Latarnia Morska w Nowym Porcie, Park Oliwski, Wzgórze Pachołek, Galeria Pępowo, Centrum Hewelianum na Górze Gradowej oraz Dwór Artusa.
Wyróżniono także dwa inne projekty: Zwiedzanie Góry Gradowej z przewodnikiem zgłoszony przez Centrum Hewelianum oraz Szlakiem Złotego Smaku, realizowany przez firmę Czerwiński Travel S.C.
W głosowaniu internetowym największą popularnością cieszył się Szlak Złotego Smaku. Zwycięski produkt to historia i degustacja gdańskich piw rzemieślniczych połączona ze zwiedzaniem Starego Miasta. Uczestnicy wydarzenia mogą porozmawiać z piwowarem, zwiedzają Browar Piwna, mogą uczestniczyć w degustacji piw produkowanych w browarze i w seminarium piwnym.
Oficjalne wręczenie nagród odbędzie się 28 marca 2014 podczas konferencji Nowe Trendy w Turystyce.
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?