Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Sukces McDonald’s: dobrzy pracownicy i ciągły rozwój

Materiał informacyjny McDonald’s
To już 25 lat, odkąd pierwsza restauracja McDonald’s pojawiła się w Polsce. Jak przyznaje kierownictwo firmy, przez ten czas zmieniło się wszystko, poza kanapką Big Mac.

Jakość, bezpieczeństwo i szybkość obsługi – to wartości, którymi marka McDonald’s kieruje się już od lat. W tym roku firma świętuje okrągły, bo 25. jubileusz obecności na polskim rynku. Sukces nie byłby możliwy bez sprawdzonych partnerów. To oni stoją za wynikami marki w Polsce. Tworzą jej wizerunek, kreują miejsca pracy, są lokalnymi ambasadorami McDonald’s.

– Spośród 388 lokali na terenie całego kraju, aż 289 to restauracje licencyjne, prowadzone przez franczyzobiorców. McDonald’s to dziś w większości niezależni polscy przedsiębiorcy. Bardzo ważne jest dla nas to, że posiadamy bazę lokalnych partnerów, którzy rozwijają całą sieć – mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

Swoją przygodę z firmą McDonald’s Arkadiusz Jakubowski, licencjobiorca z Trójmiasta, rozpoczął w 2008 roku. Rok później przejął pierwszą restaurację na gdańskim Przymorzu.

– Dziś zarządzam pięcioma lokalami w Trójmieście – czterema w Gdańsku i jednym w Sopocie. Zatrudniam 383 pracowników – mówi Arkadiusz Jakubowski. – W przyszłości chcę zwiększać ilość posiadanych restauracji, stawiam na rozwój – dodaje.

W blisko 400 lokalach na terenie całego kraju McDonald’s zatrudnia ok. 20 tys. pracowników. W swoich szeregach ma zarówno studentów, osoby powyżej 50 roku życia jak i dużą grupę osób niepełnosprawnych. W okresie wakacji zatrudnienie w lokalach sieci znajdują osoby młodociane (wiek 16-18 lat).

– Sukces zawdzięczamy przede wszystkim ludziom, tym, którzy pracują dla naszej marki. Atrybut naszego sukcesu to stały, dynamiczny rozwój. Na przestrzeni lat diametralnie zmieniła się wykorzystywana w restauracjach technologia – w tej chwili każdy posiłek przygotowywany jest na świeżo, na zamówienie. Zmieniliśmy organizację kuchni, sposób produkcji i system obsługi, duży nacisk położyliśmy też na urządzenia mobilne. Przykład stanowią kioski zamówieniowe, gdzie każdy może zestawić swój posiłek, a od niedawna – decydować o składnikach wybranych burgerów – mówi Krzysztof Kłapa. – Cały czas stawiamy na innowacje – dodaje.

Przez ostatnie ćwierć wieku w McDonald’s zmienił się zarówno sposób produkcji, jak i system obsługi. Zawsze liczy się jakość i szybkość.

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Sukces McDonald’s: dobrzy pracownicy i ciągły rozwój - Pomorskie Nasze Miasto

Wróć na pomorskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto