Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Tegoroczni uczestnicy Fashion'er

Redakcja
Nie zapominajmy, że Heineken Open’er to nie tylko atrakcje muzyczne. Jedną z nich jest prezentowana na festiwalu już od kilku lat przestrzeń mody - Fashion’er. Wiemy już, kto w tym roku będzie przedstawiał w niej swoje kolekcje.

Fashion’er jest jedynym w swoim rodzaju miejscem, w którym debiutujący i niszowi projektanci mogą eksponować stworzone przez siebie stroje. Niektórzy spośród nich projektują ubrania specjalnie na tę okazję. Jest to możliwość pokazania kolekcji szerokiej publiczności, a zarazem grupie docelowej. Projektanci mają do swojej dyspozycji profesjonalną oprawę pokazów oraz showroomy, w których sprzedają ubrania ze swoich kolekcji. Fashion’er cieszy się ogromnym powodzeniem wśród festiwalowiczów, a także samych twórców mody. Co roku, organizatorzy wybierają dziewięciu projektantów.

Na dziesiątej edycji Festiwalu, zaprezentują się:
DUD.ZIN.SKA (Anna Dudzińska) - awangardowa marka, będąca formą eksperymentu. Łączy ze sobą różne style oraz materiały, które są najczęściej przeciwstawne (nowy a stary, błyszczący a matowy, itp.).

BARTOSZ MALEWICZ- projektant nonkonformista, który porzuca ograniczenia dla swobodnego manifestu.

HYAKINTH (Jacek Kłosiński) - kreator mody męskiej, specjalizujący się w druku na tkaninie. Tegoroczny zdobywca statuetki za kreatywność, przyznanej przez jeden z magazynów lifestyle’owych podczas polskiej edycji Fashion Week.

MAMAPIKI - label streetwear’owy, dla którego inspiracją jest przestrzeń miejska i aktywność ludzi w mieście. Jest kolorowo, wygodnie, sportowo. Są przyjaciółmi, tworzą dla przyjaciół.

NENUKKO – grupa, tworząca w duchu uniseksualnej prostoty i działająca według autorskiej zasady – bez nadinterpretacji, bez ograniczeń, z dala od konsumpcyjnego obłędu.

OLA WAWAK - z zamiłowania historyk sztuki, z zawodu dyplomowana projektantka i stylistka.

DOMI GRZYBEK - studiując modę, zdecydowała sie przełamywać zasady; tworzyć optymistyczne kolekcje, styl, przez który chciałaby wydobyć z nas dziecinadę, którą każdy z nas ma w sobie.

MISBEHAVE (MISBHV) uderza prostotą i autentycznością, oddaje sposób życia ludzi nieprzeciętnych i pewnych swojego stylu. Marka została zauważona przez francuski magazyn Shoes up i na targach mody streetwearowej Bright Show w Berlinie.

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto